dinsdag 13 april 2021

Vooruitkijkspiegel over kringloopsamenleving

Op maandag 19 april aanstaande wordt er vanuit de gemeenteraad een minisymposium georganiseerd, dit maal over de kringloopsamenleving. Als sprekers zullen Gjalt de Jong, verbonden aan de Rijksuniversiteit Groningen als hoogleraar ‘duurzaam ondernemen in een circulaire economie’, en John Vernooij, algemeen directeur Omrin en o.a. voorzitter van de Vereniging Circulair Friesland, u een blik gunnen richting wat ook wel een volhoudbare samenleving genoemd wordt.

De gemeenteraad kijkt met minisymposia zoals deze, ‘Vooruitkijkspiegels’ genoemd, graag verder dan de waan van de dag. Ze nodigt inwoners en andere ge├»nteresseerden graag uit om mee te kijken en deel te nemen. Door middel van een chat tijdens de online uitzending kunt u uw vragen stellen en opmerkingen maken. Een aantal van de vragen worden in de uitzending meegenomen en anderen worden achteraf beantwoord.

Deze Vooruitkijkspiegel kringloopsamenleving begint om half acht ’s avonds.

Meer weten? Kijk op https://www.westerkwartier.nl/vooruitkijkspiegel

Duurzaamheid

Wij zijn zelf verantwoordelijk voor de kwaliteit van leven van onszelf en de toekomstige bewoners van onze gemeente. D66 vindt dat de gemeente Zuidhorn een meer prominente en dominante rol moet spelen op dit gebied